Férové ceny za dodání
Více než 5000 spokojených instalatérů
Odborné vědomosti a webináře
Hotline +420 603 421 991

Důležité informace o přepravě: Toto je to, co bezpodmínečně potřebujete vědět o doručení spediční agenturou.

 

Doba dodání

Jakmile bude vaše zboží předáno našim spedičním partnerům, budeme vás informovat e-mailem a případně uvedeme vaše trasovací číslo a to, která spediční agentura je za doručení odpovědná. Obecně platí, že mezi předáním zboží spediční agentuře a doručením uplynou 3 až 4 pracovní dny. Naši spediční partneři nedoručují zboží o sobotách, nedělích a státních svátcích. Kromě toho garantujeme pevný termín dodání s doručením do 10:00 nebo 12:00 hodin (dostupnost závisí na zemi a regionu).

Větší objednávky (např. nad 120 panelů, 60 kolejnic nebo 2,5 tuny) budou doručeny kamionem, který pro vás bude individuálně sjednán. V takovém případě s vámi důležité detaily doručení projednáme před odesláním.

 

Vaše zboží nedorazilo včas?

Upřímně se omlouváme, pokud spediční firma nerespektovala váš termín dodání a překročila časovou toleranci 45 minut pro stanovený termín. I pro nás je to velmi nepříjemné. Abychom mohli přímo zasáhnout ve váš prospěch, prosíme vás, abyste toto zpoždění neprodleně nahlásili našemu logistickému oddělení na logistik@memodo.de nebo na telefonním čísle +49(0) 89 9041015-5387, s uvedením čísla transakce a vašeho zákaznického čísla. I když vás o zpoždění informuje spediční společnost, potřebujeme, abyste nás informovali vy. Velmi často se stává, že nás spediční firmy neinformují. 

Jakmile zboží dorazí, zdokumentujte datum a čas na přepravním listu a prostřednictvím skeneru spediční firmy. Zpoždění musí potvrdit také řidič, a to napsáním svého jména velkými písmeny a podpisem.

Vždy se snažíme, abychom vám nebo vašemu zákazníkovi doručili zboží včas. Pokud se však dodávka zjevně opozdí, doporučujeme vám, abyste svým pracovníkům neprodleně zadali jiné úkoly.

Pokud vaše dodávka nedorazí ve stanovený den a vy svým pracovníkům nemůžete přidělit práci, vyzýváme vás, abyste nás o tom neprodleně informovali. Tuto informaci potřebujeme nejpozději do 3 dnů po odeslání, abychom mohli podat žádost o náhradu škody vůči spediční firmě:

  • Jméno (jména) pracovníků 
  • Název práce
  • Typ pracovního nebo smluvního vztahu s vámi
  • Příjezd a odjezd
  • Hodinová mzda (hrubá)
  • Plánovaná práce
  • Vzniklá čekací doba

Pozor: Zkontrolujeme předložené doklady a případné reklamace vůči speditérovi a pomůžeme vám s postupem. Odpovědnost speditéra za náhradu škody v případě zpoždění je omezena na trojnásobek výše přepravních nákladů. Již zaplacený příplatek za pevné doručení vám samozřejmě vrátíme po obdržení dokladu o zaplacení. Memodo nemůže zaručit včasné doručení, protože po předání zboží přepravní společnosti nad ním nemáme žádnou kontrolu.

Výjimky: V případě zásahu vyšší moci, jako jsou přírodní katastrofy a neodvratitelné události (např. dopravní nehody), neneseme odpovědnost. Kromě toho má spediční firma toleranci až 45 minut u dodávek naplánovaných mezi 10:00 a 12:00 hodinou.

 

Datum vašeho doručení

V době doručení je nezbytné, aby byla na místě přítomna osoba, která zkontroluje, zda zboží dorazilo bez poškození. Je zboží určeno soukromým zákazníkům? Naši spediční partneři si musí telefonicky domluvit termín doručení. Jiný postup je v případě dodávek s pevným datem dodání, které zaručují dodání v ten či onen pracovní den nebo v pevně stanoveném termínu. V těchto případech musí být na místě od 8:00 hodin až do doručení přítomna osoba, která zboží osobně převezme. Řidič svůj příjezd neohlašuje telefonicky. Pokud řidič nikoho nenajde, odveze zboží zpět a doručí je podruhé za poplatek. To se uskuteční nejdříve následující den. Náklady na druhé doručení se mohou lišit v závislosti na zemi a regionu.

 

Doručení k chodníku

Spedice vždy doručuje "free kerbside", což znamená, že naši spediční partneři doručí vaše zboží k obrubníku, na úroveň země bez schodů. To znamená, že vaše zboží nepřivezou ke vchodovým dveřím nebo do budovy. Je třeba zajistit, aby na vaši doručovací adresu mohly jezdit nákladní automobily (7,5 t až 12 t). 

Výjimky platí pro větší objednávky: V tomto případě musí být adresa dodání přístupná pro nákladní vozidlo o délce větší než 18 m a musí být k dispozici vykládací příslušenství, jako je vysokozdvižný vozík/nakladač/vykládací rampa. Pokud nemáte k dispozici vykládací zařízení, informujte nás prosím. 

Tip: Mnoho řidičů poskytuje dodatečnou podporu. Vlídné slovo nebo malé spropitné jistě ocení. Smluvně však řidič nesmí přivézt vaše zboží ke vchodovým dveřím nebo do budovy. Za případné škody nesete odpovědnost vy.

 

Vyzvednutí zboží koncovými zákazníky a škody způsobené přepravou

Doručuje se zboží přímo na místo instalace nebo soukromému zákazníkovi? Zboží musí být ihned po dodání zkontrolováno odborníky. Chybí něco? Je zboží poškozeno?  

Nejprve si prohlédněte obal a vyfoťte jej, pokud zjistíte nějaké pomačkání nebo vady apod. Pořiďte snímky také během vykládky. Pokud je krabice poškozená, otevřete ochrannou fólii/kartonový obal za přítomnosti řidiče. Zboží pečlivě zkontrolujte. Pokud zjistíte poškození, zaznamenejte poškození s datem a časem na přepravní list (nikoli na dodací list) a na skener přepravní společnosti. Nechte řidiče toto poškození potvrdit na přepravním listu svým podpisem. V ideálním případě si pořiďte kopii nebo vyfoťte doklad. Bez dokladu vystaveného spediční firmou nemůžete zboží reklamovat.  

Již jsme se setkali se situací, kdy jsme nedokázali určit, kdy přesně k poškození po přepravě došlo. Podepsáním přepravního listu bez jakéhokoli údaje o poškození potvrzujete, že zboží bylo doručeno bez poškození. Poznamenejte si prosím také registrační značku nákladního vozidla. Alternativně můžete zboží odmítnout. Pokud jste zjistili poškození, kontaktujte prosím přímo naše servisní oddělení na adrese service@memodo.de

Pokud nemůžete zboží zkontrolovat sami, musíte informovat svého zákazníka, aby dodávku zkontroloval. Pokud váš zákazník zboží převezme bez kontroly, není reklamace možná. To se týká i převzetí známými nebo sousedy. 

Pokud není možná řádná kontrola kvality na místě instalace, doporučujeme vám zaslat zboží do vašeho skladu a zkontrolovat ho tam.

 

Naposledy prohlíženo