• Najít
  • Memodo Eventy
  • Oznámení
  • Oblíbené
  • Můj účet
  • Nákupní košík

Technická pomoc pro vaše solární projekty

Každá technika občas zazlobí – my ji dáme zpět do latě. Víme, že čas je klíčový a proto nabízíme okamžitou podporu, jasná řešení a zkušený tým odborníků.

Servisní služby

Servisní výjezd

Technický tým Memodo přijede na místo instalace, provede diagnostiku a pomůže s řešením problému.

Objednat

Zapůjčení zařízení

Potřebujete dobíječky, diagnostické přístroje nebo náhradní sety? Máme je pro vás k dispozici.

Objednat

Servis baterií Pylontech

Jako autorizovaný servis vám nabízíme opravu, diagnostiku, update firmwaru baterií Pylontech.

Objednat

Ceník služeb

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Reklamace  

Máte problém s produktem? volejte na naši technickou linku zdokumentujte závadu vyplňte reklamační formulář, detailní postup najdete v reklamačním řádu.

Tohle se vám může hodit

Reklamační formulář

Vyplnit

Reklamace při přepravě

Vyplnit

Znalostní databáze

Navštívit

Moje servisní tickety

Navštívit

Vícenáklady za výjezd k problematické instalaci? Minulost...

Přinášíme vám kompenzace za výjezd k reklamaci vadného zboží. Pokud jste museli řešit reklamaci u zákazníka, můžete si zažádat o náhradu vícenákladů spojených se servisem. Podmínky a postup uplatnění najdete níže.

Dyness kompenzace za výjezd

Více informací

SolarEdge kompenzace za výjezd

Více informací

Nemáte čas na projekci konstrukcí FVE?

Žádný problém, naši Energy:Experts jsou vám k dispozici. Díky našim mnohaletým zkušenostem s plánovacím softwarem K2 Base vám naprojektujeme jakoukoliv fotovoltaiku. Standardem v K2 Base je navíc i statický výpočet a možnost implementace kusovníku přímo do košíku na našem e-shopu. 
Pokud nakonec materiál pro instalaci odeberete, budete mít službu ZDARMA!.

Více informací     

Kontakty

KundenserviceKundenserviceKundenserviceKundenservice

Kontakt na technickou linku: 228 888 887

Pracovní doba: PO - PÁ 8:00- 17:00 

V případě jakýkoliv dotazů můžete také vytvořit servisní ticket a my vás budeme co nejdříve kontaktovat.
Podat servisní ticket 

 

Objednávka individuální školení na emailu skoleni@memodo.cz

DokumenteDokumenteDokumenteDokumente

Kontakty na servisní linky výrobců 

 

Jsme autorizovanými servisními partnery

  • to pro vás znamená přednostní vyřízení reklamace

  • také přímá oprava reklamací Pylontech i u produktů nezakoupené v Memodu

 

Čekejte prosím, upozornění se načítají...
Oznámení
    Při načítání oznámení došlo k neočekávané chybě.