
Technická pomoc pro vaše solární projekty
Servisní služby

Servisní výjezd
Technický tým Memodo přijede na místo instalace, provede diagnostiku a pomůže s řešením problému.

Zapůjčení zařízení
Potřebujete dobíječky, diagnostické přístroje nebo náhradní sety? Máme je pro vás k dispozici.

Servis baterií Pylontech
Jako autorizovaný servis vám nabízíme opravu, diagnostiku, update firmwaru baterií Pylontech.
Ceník služeb
Práce technika 1990 Kč/h Cena za 1 km 16 Kč Zapůjčení dobíjecího zdroje (Solax, Dyness, Pylontech) 500 Kč/den
(max na 14 dní)Zapůjčení náhradní BMS (Dyness, Pylontech) 500 Kč/den Zapůjčení náhradního setu (Dyness, Pylontech) 1000 Kč/den Zapůjčení diagnostiky (Dyness, Pylontech) 250 Kč/den Základní diagnostika zařízení bez opravy (komunikace, stav článků) 1485 Kč Update FW 495 Kč Rozsáhlá diagnostika zařízení (celkové prověření parametrů baterie, kapacita, komunikace se střídačem, wifi, SOH) 4950 Kč Výměna komponentů (PCB, CMU, BMU, relé) 990 Kč + materiál Nové příslušenství (konektory, kabely, spojovací materiál, základna) 495 Kč + materiál Dobití a kalibrace bateriových modulů 990 Kč za modul Technická podpora vzdálenou správou 740 Kč Školení na diagnostiku, update FW, nastavení (základní školení na 1 hodinu max pro 5 členů) 1240 Kč Doprava zařízení Dle ceníku dopravce Školení na vybranou značku 2480 Kč
(Základní doba školení 2 hodiny max pro 5 členů)
Lze individuálně přizpůsobit dobu školení.Diagnostika zařízení (Solax, Goodwe, Pylontech, Dyness, Sunways) 1500 Kč/h Individuální konzultace s technikem 1200 Kč/h Celodenní asistence při první instalaci (Pylontech, Dyness, Goodwe, Solax, Sunways, Sungrow) 8910 Kč
+ doprava 16 Kč/kmŠkolení, diagnostiku, konzultace a celodenní asistence objednávejte na emailu skoleni@memodo.cz
Uvedené ceny jsou bez DPH.
Reklamace
Máte problém s produktem? → volejte na naši technickou linku → zdokumentujte závadu → vyplňte reklamační formulář, detailní postup najdete v reklamačním řádu.
Tohle se vám může hodit
Vícenáklady za výjezd k problematické instalaci? Minulost...
Přinášíme vám kompenzace za výjezd k reklamaci vadného zboží. Pokud jste museli řešit reklamaci u zákazníka, můžete si zažádat o náhradu vícenákladů spojených se servisem. Podmínky a postup uplatnění najdete níže.

Dyness kompenzace za výjezd

SolarEdge kompenzace za výjezd

Nemáte čas na projekci konstrukcí FVE?
Žádný problém, naši Energy:Experts jsou vám k dispozici. Díky našim mnohaletým zkušenostem s plánovacím softwarem K2 Base vám naprojektujeme jakoukoliv fotovoltaiku. Standardem v K2 Base je navíc i statický výpočet a možnost implementace kusovníku přímo do košíku na našem e-shopu.
Pokud nakonec materiál pro instalaci odeberete, budete mít službu ZDARMA!.
Kontakty
Kontakt na technickou linku: 228 888 887
Pracovní doba: PO - PÁ 8:00- 17:00
V případě jakýkoliv dotazů můžete také vytvořit servisní ticket a my vás budeme co nejdříve kontaktovat.
Podat servisní ticket
Objednávka individuální školení na emailu skoleni@memodo.cz
Jsme autorizovanými servisními partnery
to pro vás znamená přednostní vyřízení reklamace
také přímá oprava reklamací Pylontech i u produktů nezakoupené v Memodu

