Férové ceny za dodání
Více než 5000 spokojených instalatérů
Odborné vědomosti a webináře
Hotline +420 603 421 991

Doprava

 

Společně s našimi dopravci zajišťujeme, aby k Vám nebo k Vašemu zákazníkovi objednané zboží dorazilo včas a neporušeno.

 

Kdy bude moje objednávka doručena?

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání. Datum dodání závisí na zvoleném způsobu dopravy.

Pro doručení v rámci České republiky si můžete vybrat z různých způsobů přepravy:

  • Standardní doprava (2 - 4 pracovní dny)
  • Vyzvednutí (vyzvedněte si zboží snadno a pohodlně od nás)

Doručení do zahraničí

Doprava do zahraničí je v současné době možná se standardní přepravou. Upozorňujeme, že dodací lhůta může být 2-5 pracovní dny.

 


 

Jaké jsou náklady na dopravu při zadání objednávky?

V Memodu nezáleží na tom, ve které oblasti České republiky se vaše firma nachází. I když je náš sklad v jižním Německu, náklady na doručení jsou stejné a počítají se výhradně z hmotnosti a velikosti zboží.

 


 

Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?


Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se k vám zboží dostane rychle a nepoškozené. Ve výjimečných případech se však může stát, že zboží nedorazí v perfektním stavu. Přečtěte si prosím naše důležité informace k přepravě.

Jak postupovat:

  1. Pořiďte fotografie poškozeného zboží a krabice.
  2. Poškození zdokumentujte na přepravním listu s uvedením data a času. Nechte si toto poškození potvrdit podpisem řidiče na přepravním listu. Vyfoťte si také registrační značku nákladního vozidla. Pokud je poškození závažné, doporučujeme převzetí zboží odmítnout.
  3. Nahlaste poškození přímo našemu servisnímu oddělení prostřednictvím info@memodo.cz de spolu s číslem objednávky (najdete ho vpravo nahoře na našem dodacím listu).
  4. Co nejdříve se vám ozveme a najdeme rychlé a nekomplikované řešení.

 


 

Moje zboží bude doručeno přímo na místo instalace. Jak je třeba postupovat?

Je nezbytné, aby zboží v den dodání převzal a zkontroloval odborník. Pokud nemůžete zboží zkontrolovat sami, musíte zákazníkovi doporučit, aby zásilku zkontroloval. Pokud váš zákazník zboží převezme, aniž by ho zkontroloval, není reklamace možná. To platí i pro přijetí od známých nebo sousedů. 

Pokud není možné provést odbornou kontrolu kvality na místě instalace, doporučujeme nechat si zboží zaslat do svého skladu a zkontrolovat je tam. 

 


 

Chtěl jsem doručení ve stanoveném termínu a zboží nedorazilo včas. Co mohu dělat?

Velmi se omlouváme, pokud přepravce nedodržel stanovené datum doručení a pokud byla překročena časová tolerance 45 minut. Nás to také velmi mrzí. Zde se dozvíte, jak vám můžeme okamžitě pomoci:

  1. Zpoždění prosím neprodleně nahlaste spolu s číslem objednávky a vaším zákaznickým číslem našemu logistickému oddělení prostřednictvím e-mailu info@memodo.cz nebo telefonicky na čísle +420 603 421 991. Potřebujeme od Vás tuto informaci, i když vám spediční společnost zpoždění ohlásí předem. Speditéři nás často neinformují. 
  2. Při dodání zaznamenejte datum a čas na přepravním listu a prostřednictvím skeneru spediční společnosti. Řidič musí zpoždění potvrdit také svým jménem napsaným hůlkovým písmem a podpisem. 

 


 

Do kterých zemí si můžu nechat doručit zboží?

Doručujeme do všech zemí EU a také do Švýcarska, Norska a Lichtenštejnska.

Doručení do jiných zemí rádi zprostředkujeme po konzultaci s naším oddělením logistiky. Stačí napsat e-mail na info@memodo.cz

 


 

Mohu změnit dodací adresu?

Ano, můžete změnit dodací adresu příslušné objednávky přímo v košíku (pokladně).

Pokud chcete změnit dodací adresu po objednání zboží, napište nám e-mail na info@memodo.cz nebo se obraťte přímo na svou kontaktní osobu.

 


 

Může být jedna objednávka rozdělena na několik zásilek?

Na přání můžeme objednávku rozdělit na několik zásilek. Upozorňujeme však, že mohou vzniknout další náklady na dopravu.

 

Naposledy prohlíženo