Doprava
Společně s našimi dopravci zajišťujeme, aby k Vám nebo k Vašemu zákazníkovi objednané zboží dorazilo včas a neporušeno.
Kdy bude moje objednávka doručena?
Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání. Datum dodání závisí na zvoleném způsobu dopravy.
Pro doručení v rámci České republiky si můžete vybrat z různých způsobů přepravy:
Standardní doprava
S tarifem Standard můžete očekávat Vaše zboží ve většině případů následující pracovní den po odeslání, tato rychlost ale není garantovaná, v závislosti na dopravci může trvat i 2-3 dny. O plánovaném termínu doručení budete informování SMS.Podmínkou je, aby bylo zboží dostupné a abychom objednávku evidovali jako uhrazenou (případně máte volný kredit limit).
- Individuální výběr termínu (FIX)
Pokud si chcete termín doručení co nejpřesněji vybrat, můžete sáhnout po tarifu Fix s výběrem termínu doručení. Nejdřívější termín doručení je za 3 pracovní dny a podmínkou je platba v den objednání nebo volný kredit.
Expresní doprava (Express)
Tarif Expres Vám nabízí možnost obdržení zboží do 12:00 nebo už 10:00 následující pracovní den - s příplatkem. Platí u objednávek do 2,5 tPodmínkou pro objednání tarifu je potvrzení volných kapacit s Vaším správcem objednávek před 10:00 den před požadovaným doručením.
- Osobní odběr
Vyzvednutí na našem skladu Po–Pá, 7:00–15:00.
Jakmile bude zboží připraveno, zašleme vám kód pro vyzvednutí.
Doručení do zahraničí
Doprava do zahraničí je v současné době možná se standardní přepravou. Upozorňujeme, že dodací lhůta může být 2-5 pracovní dny.
Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?
Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se k vám zboží dostane rychle a nepoškozené. Ve výjimečných případech se však může stát, že zboží nedorazí v perfektním stavu.
Jak postupovat:
- Poškození zdokumentujte na přepravním listu s uvedením data a času. Nechte si toto poškození potvrdit podpisem řidiče na přepravním listu. Pokud je poškození závažné, doporučujeme převzetí zboží odmítnout.
- Pořiďte fotografie poškozeného zboží a krabice.
- Vyplňte reklamační formulář viz. naše infografika
- Co nejdříve se vám ozveme a najdeme rychlé a nekomplikované řešení.

Moje zboží bude doručeno přímo na místo instalace. Jak je třeba postupovat?
Je nezbytné, aby zboží v den dodání převzal a zkontroloval odborník. Pokud nemůžete zboží zkontrolovat sami, musíte zákazníkovi doporučit, aby zásilku zkontroloval. Pokud váš zákazník zboží převezme, aniž by ho zkontroloval, není reklamace možná. To platí i pro přijetí od známých nebo sousedů.
Pokud není možné provést odbornou kontrolu kvality na místě instalace, doporučujeme nechat si zboží zaslat do svého skladu a zkontrolovat je tam.
Do kterých zemí si můžu nechat doručit zboží?
Doručujeme do všech zemí EU a také do Švýcarska, Norska a Lichtenštejnska.
Doručení do jiných zemí rádi zprostředkujeme po konzultaci s naším oddělením logistiky. Pro další informace se obraťte přímo na svou kontaktní osobu.
Mohu změnit dodací adresu?
Ano, můžete změnit dodací adresu příslušné objednávky přímo v košíku (u pokladny).Pokud adresu nezadáte, zboží odejde na adresu fakturační.
Změnit dodací adresu je možné pouze před odesláním zboží.
Může být jedna objednávka rozdělena na několik zásilek?
Na přání můžeme objednávku rozdělit na několik zásilek. Upozorňujeme však, že mohou vzniknout další náklady na dopravu. Obraťte se přímo na svou kontaktní osobu.