Doprava
Společně s našimi dopravci zajišťujeme, aby k Vám nebo k Vašemu zákazníkovi objednané zboží dorazilo včas a neporušeno.
Kdy bude moje objednávka doručena?
Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem potvrzení o odeslání. Datum dodání závisí na zvoleném způsobu dopravy.
Pro doručení v rámci České republiky si můžete vybrat z různých způsobů přepravy:
- Standardní doprava
– Ihned k odeslání (dle dostupnosti).
– Obvyklé doručení následující pracovní den po odeslání; rychlost není garantovaná a může trvat 2–3 pracovní dny.
– O plánovaném doručení informuje dopravce SMS. - Expresní doprava (Express)
– Doručení následující pracovní den do 12:00 nebo do 10:00 (za příplatek).
– Podmínka: potvrzení volných kapacit vaším správcem objednávek do 10:00 den před požadovaným doručením.
– Platí pro zásilky do 2,5 t.
– Pokud zboží není skladem, odešleme ho expres po naskladnění. - Osobní odběr
– Vyzvednutí na našem skladu Po–Pá, 7:00–15:00.
– Jakmile bude zboží připraveno, zašleme vám kód pro vyzvednutí. doprava (2 - 4 pracovní dny)
Doručení do zahraničí
Doprava do zahraničí je v současné době možná se standardní přepravou. Upozorňujeme, že dodací lhůta může být 2-5 pracovní dny.
Obdržel jsem poškozené zboží. Jak mám postupovat?
Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že se k vám zboží dostane rychle a nepoškozené. Ve výjimečných případech se však může stát, že zboží nedorazí v perfektním stavu.
Jak postupovat:
- Poškození zdokumentujte na přepravním listu s uvedením data a času. Nechte si toto poškození potvrdit podpisem řidiče na přepravním listu. Pokud je poškození závažné, doporučujeme převzetí zboží odmítnout.
- Pořiďte fotografie poškozeného zboží a krabice.
- Vyplňte reklamační formulář viz. naše infografika
- Co nejdříve se vám ozveme a najdeme rychlé a nekomplikované řešení.

Moje zboží bude doručeno přímo na místo instalace. Jak je třeba postupovat?
Je nezbytné, aby zboží v den dodání převzal a zkontroloval odborník. Pokud nemůžete zboží zkontrolovat sami, musíte zákazníkovi doporučit, aby zásilku zkontroloval. Pokud váš zákazník zboží převezme, aniž by ho zkontroloval, není reklamace možná. To platí i pro přijetí od známých nebo sousedů.
Pokud není možné provést odbornou kontrolu kvality na místě instalace, doporučujeme nechat si zboží zaslat do svého skladu a zkontrolovat je tam.
Do kterých zemí si můžu nechat doručit zboží?
Doručujeme do všech zemí EU a také do Švýcarska, Norska a Lichtenštejnska.
Doručení do jiných zemí rádi zprostředkujeme po konzultaci s naším oddělením logistiky. Pro další informace se obraťte přímo na svou kontaktní osobu.
Mohu změnit dodací adresu?
Ano, můžete změnit dodací adresu příslušné objednávky přímo v košíku (u pokladny).Pokud adresu nezadáte, zboží odejde na adresu fakturační.
Změnit dodací adresu je možné pouze před odesláním zboží.
Může být jedna objednávka rozdělena na několik zásilek?
Na přání můžeme objednávku rozdělit na několik zásilek. Upozorňujeme však, že mohou vzniknout další náklady na dopravu. Obraťte se přímo na svou kontaktní osobu.