Lepíme díru v programu NZÚ s balíčky od Dyness, GoodWe a Pylontech! Zjistěte jak!
Lepíme díru v programu NZÚ s balíčky od Dyness, GoodWe a Pylontech! Zjistěte jak!
Férové ceny za dodání
Více než 5000 spokojených instalatérů
Odborné vědomosti a webináře
Hotline +420 603 421 991

Způsoby platby


Jaké jsou možnosti platby?

Máte na výběr mezi platbou na účet s individuální platební lhůtou a zálohovou fakturou.

Částka kreditního limitu a Vaše individuální platební podmínky se zobrazují v části „Můj účet“.

Platba na účet s individuální platební lhůtou je možná pouze po úspěšném ověření Vaší bonity. Vyhrazujeme si právo v jednotlivých případech provést dodání zboží pouze při platbě předem na bankovní účet.

Platba je možná pouze v EUR a převádí se na německý účet. Zboží je odesláno po přijetí platby na účtu příjemce.

Platby v hotovosti nejsou možné.

 


 

Nabízí Memodo slevu za platbu předem?

V našem online obchodě uvádíme vždy netto ceny bez DPH.

Tím pádem je sleva za platbu předem v zobrazených cenách již zohledněna.

Pokud platíte předem, poskytujeme vám 3% slevu na hrubou hodnotu objednávky.

Při platbě na účet s individuální platební lhůtou vám poskytneme až 3% slevu na hrubou hodnotu objednávky.

 


 

Jak mohu požádat o kreditní limit s individuální platební lhůtou?

Napište nám na adresu info@memodo.cz a sdělte nám výši požadovaného kreditního limitu a platební lhůty. Pak proběhne ověření bonity, která trvá 2-3 dny.

Dotazy na úvěrový limit pro zákazníky v zahraničí vyžadují písemný souhlas zákazníka v originále. Na Vaši e-mailovou žádost obdržíte samostatný dopis.

Ověření bonity

Při žádosti o kreditní limit nám dáváte oprávnění zpracovat Vaše data za účelem ověření bonity na základě matematicko-statistického postupu. Vyhrazujeme si právo odmítnout způsob platby s kreditním limitem v důsledku kontroly bonity.

V případě dotazů se prosím obraťte na náš zákaznický servis.

 

Naposledy prohlíženo